Funcions: Controlar les incapacitats temporals, avaluar els graus d’invalidesa de pensions i també donar resposta a les sol·licituds de prestacions mèdiques, codificació de malalties i totes aquelles taques que li siguin encomanades.

Els requisits necessaris per optar al procés de selecció són:

  • Llicenciat/da en medicina i cirurgia.
  • Nacionalitat preferentment andorrana.

Es valorarà:

  • L’especialitat en medicina legal i forense o medicina del treball.
  • Formació superior i específica (Màster i/o postgrau) en valoració de dany corporal.
  • Experiència demostrable i contrastada en inspecció mèdica, en control d’incapacitat laboral transitòria i en valoració del dany corporal.
  • Experiència demostrable i contrastada com a metge/essa d’atenció primària.
  • Coneixements de català equivalents a diploma de nivell B.
  • Coneixements d’altres idiomes, principalment de Castellà, Francès, o Anglès.
  • Coneixements d’usuari d’eines ofimàtiques.
  • Capacitat de treball en equip, capacitat d’autoaprenentatge, organitzat, metòdic, rigorós, responsable, habilitats comunicatives i relacionals, capacitat d’anàlisi i amb iniciativa.

Condicions laborals de l’oferta:

  • Contracte indefinit
  • Incorporació immediata
  • Dedicació a jornada completa

Més informació sobre l'oferta: https://www.cass.ad/curriculum

Contacte: Gestió de Persones

Telèfon: 870810

Email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Arxiu PDF amb tota la informació